Faste læsere

onsdag, juni 23, 2010

Fik prøve kørt de nye sideplaner.




Nu var vejret til at prøve kører de nye sideplaner (Black Beast) Må sige jeg blev meget overrasket over dem.
De trækker vildt godt ud, og så kan man belaste dem. Startede med den ene med 20 gr. bly, 100 fod bag og satte på den anden side 60 gr. bly også 100 fod bagefter, det kunne man ikke se forskel på.til sidst prøvede jeg med en dipsy størrelse 0 sat i stilling 2. og 60 fod bagefter med en apex på.. På billedet er det der hvor den kører med dipsyen.
De er, letter at hive ind end Great White, når de er udløst
Så har kun godt at sige om dem endnu, men lad os se hvordan de opfører sig når der er bølger.
Ps. Som man kan se har jeg lavet lidt om på dem. Som at jeg har spændt klemmen fast, det gør jeg med alle mine sideplaner for at så trækker de bedre ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar