Faste læsere

onsdag, oktober 17, 2012

Super service fra Nauticknowhow

Nauticknowhow

Levere en super service

Efter sidste fisketur og jeg var kommer i land skete det der et lille uheld, med min fjernbetjening, til min Coastkey, jeg tabte den på jorden og den flækket en lille smule i det ene hjørne.
Så sendte en  mail til Simon fra Nauticknowhow på Bornholm, i går da jeg ved han er forhandler af dem, for at høre om han kunne skaffe en nyt låg til mig.
Fik en mail fra han i dag om han ikke havde hørt noget fra importøren  af dem.
Problemet var ikke stører end at Simon ville hive låget af en og sende det til mig, så jeg kan sejle sikkert på vandet. dette er sku super service.
Tak for hjælpen til

Nauticknowhow

v/ Simon Damkilde Christensen
Byledsgade 35
3700 Rønne
Tlf: +4551806214

Ingen kommentarer:

Send en kommentar